Lunchmacka och fika från 11.45.

5 oktober 2017 kl 12.00-13.30 Kungsgatan 29, 4 tr

Boken ”Maxa Snacket” är här! Den handlar om hur digitalisering gjort den gamla marknads- och kommunikationsavdelningens funktion obsolet. Och den förklarar hur det nya uppdraget ser ut. Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning som paketerade och förde ut företagets budskap är sedan länge förbi.

Dagens företag måste bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera världen utanför, ta till sig av kundinsikter och driva förändring i en ständigt pågående dialog med både medarbetare, kunder och omvärld. I boken “Maxa Snacket” delar Karin Zingmark med sig av sina erfarenheter av att bygga kommunikativa organisationer rustade för framtiden.

Karin Zingmark har över tjugo års erfarenhet av att driva förändring på temat kommunikation och ledarskap i en uppkopplad värld. Genom åren har Karin haft ledande befattningar inom IT, tech- och mediabranschen, nu senast i rollen som marknadschef på Microsoft i Sverige.

Sedan ett år tillbaka kör Karin i egen regi, och jobbar som rådgivare och talare inom digitalisering, ledarskap och kommunikation.

Anmäl dig till anita.sandström@pluralis.se