12 april 2018 kl12:00-13:00 lunchmacka och fika från 11:45

Ni har hört det förut. Förutsättningarna för kommunikation är helt annorlunda idag. Ändå fortsätter de flesta kommunikationsavdelningar att agera på samma sätt som tidigare. Vilka är då förutsättningarna för att nå framgång i sitt kommunikationsarbete?Under ett lunchseminarium den 12 april kommer PR- och kommunikationsrådgivaren Jonas Rodny att berätta om sina insikter om hur kommunikationsarbetet bör organiseras och inriktas för att bli framgångsrikt givet de nya förutsättningarna.

Jonas Rodny har över 20 års erfarenhet av kommunikationsrådgivning. Han har bland annat har varit informations- eller kommunikationschef för företag som OMX, IK Investment Partners, Svenska Riskkapitalföreningen och Bankgirot. Jonas har lång erfarenhet från exempelvis finansiell kommunikation, investerar- och medierelationer och kriskommunikation. Sedan 2016 driver han Offcamber Communications som fokuserar på kommunikationsrådgivning där det strategiska perspektivet kombineras med ett effektivt genomförande. Jonas är även en del av Pluralis.

Skicka anmälan  till anita@pluralis.se.