NYHETER

GULDLÄGE


Vill du ha nya kompisar? Just nu har vi på Pluralis några platser över i vårt öppna landskap samt ett rum för 3-4 personer. Kom och provsitt redan idag så får du sitta gratis första månaden, Låter det intressant? För mer information klicka här. För bokning kontakta Marie-Hélène eller Nagu.

Hoppas vi ses, snart.

Flytta till oss – All inclusive på Pluralis

Rivstarta det nya året!


Vi på Pluralis vill passa på att önska god jul och ge dig en chans till en bra start på det nya året. Vi bjuder på två timmars workshop kring dina utmaningar inom kommunikation inför år 2020! Hör av dig till Marie-Hélène Sund eller någon annan du träffat på Pluralis.

God Jul och Gott Nytt År!
Hälsar tomtarna på Pluralis

DET HÄR ÄR CONTENT MARKETING 2019


Under de senaste 10 åren har content marketing blivit ett allt hetare begrepp. Samtidigt har både erfarenhet och teknikutveckling i hög grad förändrat vad vi menar med content marketing idag. Pontus Staunstrup visar på utvecklingen med både exempel och förklaringar.

Pontus Staunstrup är Account Director på content marketing-byrån Brand Movers. Han har jobbat med marknadsföring i 30 år, mest digitalt de senaste 20, skrivit boken Content marketing för alla samt undervisar och föreläser mycket i ämnet.  Anmäl dig här!

HAR DU KOLL PÅ MEDIATRENDERNA INFÖR 2020?


Åsa Sohl, utvecklingschef på Mediabyrån Scream, kommer till Pluralis och tipsar om vad som händer inom media framöver. Åsa berättar om digital centralisering, att skärmen är på väg ut, om Generation Z och Wellness för kropp, hjärna, själ och planeten. Samt om AI och dataintegritet.

Anmäl dig här!

 SÅ SKAPAR DU EFFEKTIVA KAMPANJER MED LINKEDIN ADS


Under en knapp timme går Anders Westholm från Cibel Marketing igenom hur du skapar framgångsrika och effektiva kampanjer med Linkedin Ads för att generera kvalitativa leads. Vi bjuder på kaffe och smörgås.

Anmäl dig här!

  • På agendan:
  • framgångsfaktor och best practice
  • annonsformat och segmentering
  • account based marketing
  • kampanjstrategier och taktiker
  • benchmark och resultat från verkliga case
  • optimering för högre ROI

 

 

CONTENT MARKETING SANT, INTRESSANT OCH RELEVANT


I det digitala kommunikationslandskapet är det viktigt att både stärka sitt varumärke och utveckla sina kunddialoger. Genom att arbeta med content marketing kan företag och organisationer skapa de effekterna. Men content marketing kräver inte bara relevant innehåll och rätt kanaler utan också en långsiktig planering kopplad till arbetssättet.

Välkomna till ett seminarium där Maria Westman, ordförande för branschorganisationen Swedish Content Agencies, berättar om de senaste trenderna inom content marketing. Maria ger också de bästa tipsen för att komma igång eller att utveckla sin content marketing. Vi bjuder på lunchmacka och kaffe! Anmäl dig här.